Наші послуги

Натисніть на назву послуги, щоб отримати коротку довідку. Для більш детального перегляду, скористайтесь боковою панеллю зліва.

Цифровий лазерний друк

Принцип технології полягає в наступному. На поверхні фотобарабана коротроном (скоротроном) заряду, або валом заряду рівномірно розподіляється статичний заряд, після цього світлодіодним лазером (або світлодіодною лінійкою) на фотобарабані знімається заряд - тим самим на поверхню барабана поміщається приховане зображення. Далі на фотобарабан наноситься тонер, після цього барабан прокочується папером, і тонер переноситься на папір коротроном перенесення, або валом перенесення. Тонер, залежно від знаку його заряду, може притягуватися до поверхні, що зберегла приховане зображення або фону. Після цього папір проходить через блок термозакріплення для фіксації тонера, а фотобарабан очищається від залишків тонера і розряджається у вузлі очищення.

 

Цей вид друку є доцільним при невеликих тиражах, та надає можливість виготовляти персоналізовану продукцію (змінні данні) за швидкі терміни, а саме: візитки, флаєри, листівки, бейджі, бланки та багато іншого

Офсетний друк

Спосіб непрямого плоского друку, при якому фарба з друкарської форми передається на папір через проміжний, офсетний циліндр. Офсетний друк — найбільш розповсюджений вид виробництва типографської продукції. Технологія офсетного друку дозволяє здійснити якісний повнокольоровий друк великих тиражів буклетів, брошур та інших видів поліграфії. Якісні вихідні матеріали та високий рівень автоматизації дозволяють виконати навіть найскладніші поліграфічні роботи за короткі терміни, зберігаючи при цьому рівень якості офсетного друку. Офсет застосовують для друкування і на грубих сортах паперу. М'яка гума краще прилягає до паперу і краще передає фарбу, більш якісно відтворює зображення.

Широкоформатний друк

Широкоформатний друк використовують при оформленні виставок, вітрин, транспорту, місць торговлі, інтер’єрів. Відповідно широкоформатний друк поділяється на:
-- зовнішню рекламу;
-- плакати будь-яких розмірів;
-- перетяжки, крупноформатні вказівники;
-- брендмауєри и т.д.;
-- та інтер’єний друк

Трафаретний друк (шовкографія)

Це друк через форму, яка виконана на спеціальній сітці. Відбиток створюється в результаті продавлювання фарби крізь друкувальні елементи форми на задруковуваний матеріал у процесі руху ракеля по формі. Трафаретний друк принципово відрізняється від основних способів друку: високого, плоского, глибокого.

Процес одержання зображення на відбитку способом трафаретного друку являє собою послідовне відливання під тиском фарбових елементів зображення на поверхні задруковуваного матеріалу по ходу ракеля, що складається з чотирьох стадій:
1. утворення відливної форми;
2. заповнення її фарбою;
3. видобування форми (ниток сітки) з відлитих на задруковуваному матеріалі фарбових елементів зображення;
4. закріплення фарбового зображення до повного його затвердіння.

Постпрес

Візитки, журнали, буклети, листівки - зазвичай ми бачимо вже готову продукцію. Однак, такої машини, яка друкувала б одразу готові журнали або візитки, немає. Поліграфічні машини друкують листи заданого формату, а після цього потрібно виконати обробку цих аркушів, тобто порізати їх, зігнути або зшити. Цей процес і називається пост-друкарською обробкою або пост-прес.

Сувенірна продукція

Сувенірна продукція з фірмовою символікою є не тільки ефективним засобом рекламної кампанії, але й одним з найважливіших елементів іміджу підприємства.
Сувеніри повинні бути витонченими, стильними, ненав'язливими, сприятливо сприйматися навколишніми й мати більшу тривалість дії. Тому вибір сувенірної продукції - творчий процес, що вимагає знання багатьох тонкостей.
Сувенірна продукція містить у собі величезна кількість виробів з різних областей, але поєднує їх усіх те, що вони затверджують оригінальний стиль компанії і є рекламою.

 

В залежності від виду сувенірної продукції є декілька способів нанесення, зокрема:

 - тамподрук

 - лазерне гравірування

 - флексодрук

 - прямий друк

 - деколь

 - тиснення

 - вишивка

 - термотрансфер

 - шовкографія

Зовнішня реклама

Зовнішня реклама — реклама, розміщена на вулицях (щити, перетяжки тощо), на фасаді будівлі фірми-рекламодавця (вітрина, тощо), а також на транспорті. Один з найефективніших рекламних носіїв. При порівняно низьких витратах рекламний продукт піднімає свій рейтинг до дуже високого рівня, охоплюючи свою аудиторію багато разів за короткий період часу. Зовнішня реклама є найбільш видовищної зі всіх засобів реклами. Крім цього, в зовнішній рекламі використовується світло, анімація і будь які фарби. І нарешті, тоді як інші засоби реклами повинні шукати свій шлях до споживача, зовнішня реклама впливає на людей при походах в магазини, на роботі і на відпочинку, день і ніч, збільшуючи прибуток від продажу рекламованих товарів.

 

Носії зовнішньої реклами:
 - Біллборди
 - Сітілайти
 - Лайтбокси
 - Конвексборди
 - Беклайти
 - Призматрони
 - Реклама на транспорті
 - Дорожні розтяжки
 - Вивіски
 - Штендери

Дизайн

Графічний дизайн як дисципліну можна віднести до художніх і професійних дисциплін, що фокусуються на візуальній комунікації і виставі. Для створення і комбінування символів, зображень або слів використовуються всілякі методики з метою сформувати візуальний образ ідей і послань